2011-06-06

Inte så många inlägg på de sista ber om förlåtelse

Hej hej de har inte varit så många inlägg på de sista men i alla fall så har de varit kul på Ullared och på campingen i överlida haha:) har varit kul och fått träffa Emma i helgen också men hon Åkte i går efter lunch men vi har hittat på tre låtar de gick lite över styr då haha :) för de va låtar hanna tyckte om och hon går på dagis haha;) men dom va bra haha men men ni kanske får tre visioklipp på dom låtarna men de värsta är bara att jag kanske inte sjunger dom så bra men ni får texten också men ni måste bara veta en sak jag ska få pappas iphone i höst länge kvar bajs men i alla fall så längtar jag haha;) men i alla fall så akter jag i bilen och är på väg hem ut ska ta kort på allt jag har köpt sen också och lägga ut men i alla fall så vet jag inte va jag ska göra när jag kommer hem säger vi för i gentligen(stavning) vill jag inte gå på pianot är inte sugen och har inte övat haha:) icke bra haha varför sa jag icke haha min fröken säger de och jag gilla ine de språket för jag gillar de mera som är nu haha;) men ja ha de gott tills de kommer ett till inlägg kraaaammmmmmmmmmm

Inga kommentarer: