2011-05-26

Utväcklingsammtalet

Hej hej
De gick bra på utväcklingsammtalet:) braaaaa för jag va lite pirrig men aja jag har väl inte gjort jätte mycket mera men har varit i skolan de ha jätte kul fast inte Gullan för vi ska typ ha nån friidrotts dag nån stans och aja värkar tråkigt.... Men i dag på flöjten..... Pia(våran flöjt lärare) är helt bäng i skallen för jag hatar henne men asso hon pratar såååå konstigt hahaha men kan inte låta bli och skratta de gör nästan alla haha till och med dom som är lydiga..... Haha jag är väl någolunda lydig måste jag säga för jag PRATAR inte så mycket som simon och alla andra killar i klassen gör dåååååå men de va tur att man inte behövde sitta på dom vanliga platserna i ringen för jag hatar min plats mella Simon och idag haha men nu vet jag inte va jag ska skriva krrrrraaaammmmmmmmm på errrrrr
//eb

2 kommentarer:

Klorken sa...

haha ebba du e la för goo<3 e hon "HELT BÄNG I SKALLEN!" hahaha ;)

hoppas vi ses snart! kram!

Ebba sa...

japp de kan man LUNGT säga haha;)
men hoppas vi ses SNART!!!!!!!
//Ebba