2011-04-23

Ska på påsk middag i dag igen ;)

hej hej!!!!
idag ska jag på påsk middag igen hehe jag kommer bli apfet hehe men aja de är jätte gått.....
men jag mår kanske inte helt på topp för jag åt såååååååååååååå mycket igår!!!!!!!
men ska not ta ut alfonz snart för pappa sa att jag skulle göra de men jag bara är här och sitter vid daton men aja jag måste nog sluta snart men jag ska få en sak jag vill inte bärätta de men jag skrinvet så här G******N de ska bli jätte kul jag får de på tisdag så på Onsdag kan ni som går i skolan med mig se de men aja kommentera och gissa alla förutom klara för hon vet men du får kommentera i alla fall.....
men va ska jag säga vet inte kommer kanske ett eller två inlägg senare eller inget alls hehe men vi ses
//EBBA
ps. vill du gå in på min bok blogg så klicka HÄR:p  ds

Inga kommentarer: